خانه آموزش

آموزش

چگونه هدف گذاری کنیم
رشد کسب‌وکار

چگونه هدف گذاری کنیم تا موفق شویم؟

اگر از کسی بپرسید چگونه هدف گذاری کنیم تا موفق شویم؟ احتمالا پاسخ آن‌ها به این سوال این باشد که اهداف خود را آنقدر بزرگ بگیرید تا اگر به کم تر از آن هم رسیدید

پرسونال برندینگ
برندسازی

پرسونال برندینگ چیست؟ و اصول ایجاد آن

پرسونال برندینگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا بدانید که شما حالا هم یک برند شخصی دارید و آن حرفی است که مردم درباره شما می‌گویند. دلایل اهمیت پرسونال برندینگ ۱. شهرت

شکست استارت آپ
رشد کسب‌وکار

عامل اصلی شکست استارتاپ‌ها چیست؟

عامل اصلی شکست استارتاپ‌ها اشتباهی است که در ذهن صاحبان آنها ریشه کرده است. تصور اشتباه در استارت آپ‌ها این است که محصول بهتر در جدال بازاریابی برنده خواهد شد. پشت این طرز فکر صاحبان

پرسونای مشتری یا خریدار
دیجیتال مارکتینگ

پرسونای مشتری چیست؟

پرسونای مشتری چیست؟ برای پاسخ به این سوال آن را از دو جنبه‌ی روانشاسی و بازاریابی بررسی می‌کنیم. آقای کارل یونگ برای اولین بار اصطلاح پرسونا را خلق کرد و از آن به عنوان «نقاب