چرا جامعهی ما، یادگیری و عمل را از هم جدا کرده است؟ هشت سال تحصیل در رشتهی پزشکی، چیزهایی راجع به پزشکی به شما یاد میدهد ولی درواقع، شما پزشکی …
اگر از کسی بپرسید چگونه هدف گذاری کنیم تا موفق شویم؟ احتمالا پاسخ آنها به این سوال این باشد که اهداف خود را آنقدر بزرگ بگیرید تا اگر به کم …
برای قیمت گذاری محصولات و خدمات استارتاپ ها روشهای متفاوتی وجود دارد در این مقاله قصد داریم بهترین استراتژی قیمت گذاری را بررسی کنیم. تنها ۱۴۰ سال از زمانی که …
پرسونال برندینگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا بدانید که شما حالا هم یک برند شخصی دارید و آن حرفی است که مردم درباره شما میگویند. دلایل …
عامل اصلی شکست استارتاپها اشتباهی است که در ذهن صاحبان آنها ریشه کرده است. تصور اشتباه در استارت آپها این است که محصول بهتر در جدال بازاریابی برنده خواهد شد. …
پرسونای مشتری چیست؟ برای پاسخ به این سوال آن را از دو جنبهی روانشاسی و بازاریابی بررسی میکنیم. آقای کارل یونگ برای اولین بار اصطلاح پرسونا را خلق کرد و …
برندسازی لاکچری در رابطه قیمت و تاثیرگذاری، به راحتی قابل فهم است. بهتربودن یعنی کیفیت بیشتر و کیفیت چیزی مرتبط با کارایی است.درست نیست؟ دستکم سه کاربرد برای کلمه «کیفیت» …
برند وشاخصهای موفقیت آن تصویر برند (Brand Image) به مفهوم نگرش مشتریان نسبت به برند که بر پایهی تداعیات ذهنی آنها نمود مییابد. به بیان دیگر تداعیات ذهنی از برند، …
تفاوت علامت تجاری و lovemark چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که در عصر جدید ما در حال تغییرات بزرگی هستیم، تغییراتی که نوع معاملات و اطلاعات …