
ویدیو آموزش افزودن پست و نوشته به سایت + نکات کلیدی
آموزش افزودن پست و نوشته به سایت در این ویدیو به شما روش افزودن پست به سایت آموزش داده میشود و قبلا در مقاله آموزش تولید محتوا به شما شیوهی تولید محتوای ارزشمند را آموزش
آموزش افزودن پست و نوشته به سایت در این ویدیو به شما روش افزودن پست به سایت آموزش داده میشود و قبلا در مقاله آموزش تولید محتوا به شما شیوهی تولید محتوای ارزشمند را آموزش
اولین گام برای اینکه بتوانید فروش اینترنتی خود را آغاز کنید آماده کردن محصولات و اضافه کردن محصول به سایت است. در سایت شما علاوه بر اضافه کردن محصول فیزیکی میتوانید محصولات دانلودی و مجازی
در مقاله آموزش تولید محتوا شما راز ایجاد محتوای ارزشمند یاد میگیرید. همچنین با استفاده از این تکنیکها قادر خواهید بود در کمترین زمان محتوایی را تولید کنید که مخاطبان به آن علاقه زیادی دارند
چرا جامعهی ما، یادگیری و عمل را از هم جدا کرده است؟ هشت سال تحصیل در رشتهی پزشکی، چیزهایی راجع به پزشکی به شما یاد میدهد ولی درواقع، شما پزشکی را بصورت عملی انجام ندادهاید.
اگر از کسی بپرسید چگونه هدف گذاری کنیم تا موفق شویم؟ احتمالا پاسخ آنها به این سوال این باشد که اهداف خود را آنقدر بزرگ بگیرید تا اگر به کم تر از آن هم رسیدید
برای قیمت گذاری محصولات و خدمات استارتاپ ها روشهای متفاوتی وجود دارد در این مقاله قصد داریم بهترین استراتژی قیمت گذاری را بررسی کنیم. تنها ۱۴۰ سال از زمانی که مفهوم قیمت به وجود آمده
پرسونال برندینگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا بدانید که شما حالا هم یک برند شخصی دارید و آن حرفی است که مردم درباره شما میگویند. دلایل اهمیت پرسونال برندینگ ۱. شهرت
عامل اصلی شکست استارتاپها اشتباهی است که در ذهن صاحبان آنها ریشه کرده است. تصور اشتباه در استارت آپها این است که محصول بهتر در جدال بازاریابی برنده خواهد شد. پشت این طرز فکر صاحبان
پرسونای مشتری چیست؟ برای پاسخ به این سوال آن را از دو جنبهی روانشاسی و بازاریابی بررسی میکنیم. آقای کارل یونگ برای اولین بار اصطلاح پرسونا را خلق کرد و از آن به عنوان «نقاب
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه طراحی سایت و دیجیتال مارگتینگ افضلی میباشد.