خانه آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

221 ایده CTA فراخوانی به اقدام جذاب

فراخوانی به اقدام متقاعد کننده با ارائه ارزش “اکنون اقدام کنید و به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید!”“با ما همراه شوید و از فرصتی منحصربه‌فرد برای بهترین نتیجه استفاده کنید.” “ما تضمین می‌کنیم که با

بازاریابی درونگرا
دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) رویکردی در حوزه بازاریابی است که بر ایجاد محتوا و جذب مخاطبان تمرکز دارد. در مقابل بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) که بیشتر بر تبلیغات، پیام‌های تبلیغاتی و فشار بر مخاطبان تأکید

قیف فروش
دیجیتال مارکتینگ

قیف فروش چیست؟ | مدل‌های قیف فروش

قیف فروش (Sales Funnel) یک مدل تصویری است که مراحل پیش‌فروش، فروش و پس از فروش را نشان می‌دهد. این مدل نشان می‌دهد که چگونه مشتریان از لحظه شناخت محصول یا خدمات شما تا خرید

پرسونای مشتری یا خریدار
دیجیتال مارکتینگ

پرسونای مشتری چیست؟

پرسونای مشتری چیست؟ برای پاسخ به این سوال آن را از دو جنبه‌ی روانشاسی و بازاریابی بررسی می‌کنیم. آقای کارل یونگ برای اولین بار اصطلاح پرسونا را خلق کرد و از آن به عنوان «نقاب