221 ایده CTA فراخوانی به اقدام جذاب
فراخوانی به اقدام متقاعد کننده با ارائه ارزش “اکنون اقدام کنید و به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید!”“با ما همراه شوید و از فرصتی منحصربهفرد برای بهترین نتیجه استفاده کنید.” “ما تضمین میکنیم که با
فراخوانی به اقدام متقاعد کننده با ارائه ارزش “اکنون اقدام کنید و به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید!”“با ما همراه شوید و از فرصتی منحصربهفرد برای بهترین نتیجه استفاده کنید.” “ما تضمین میکنیم که با
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) رویکردی در حوزه بازاریابی است که بر ایجاد محتوا و جذب مخاطبان تمرکز دارد. در مقابل بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) که بیشتر بر تبلیغات، پیامهای تبلیغاتی و فشار بر مخاطبان تأکید
قیف فروش (Sales Funnel) یک مدل تصویری است که مراحل پیشفروش، فروش و پس از فروش را نشان میدهد. این مدل نشان میدهد که چگونه مشتریان از لحظه شناخت محصول یا خدمات شما تا خرید
در مقاله آموزش تولید محتوا شما راز ایجاد محتوای ارزشمند یاد میگیرید. همچنین با استفاده از این تکنیکها قادر خواهید بود در کمترین زمان محتوایی را تولید کنید که مخاطبان به آن علاقه زیادی دارند
پرسونای مشتری چیست؟ برای پاسخ به این سوال آن را از دو جنبهی روانشاسی و بازاریابی بررسی میکنیم. آقای کارل یونگ برای اولین بار اصطلاح پرسونا را خلق کرد و از آن به عنوان «نقاب
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه طراحی سایت و دیجیتال مارگتینگ افضلی میباشد.