خانه آموزش برندسازی

برندسازی

پرسونال برندینگ
برندسازی

پرسونال برندینگ چیست؟ و اصول ایجاد آن

پرسونال برندینگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا بدانید که شما حالا هم یک برند شخصی دارید و آن حرفی است که مردم درباره شما می‌گویند. دلایل اهمیت پرسونال برندینگ ۱. شهرت

برندسازی لاکچری
برندسازی

برندسازی لاکچری یا بهتربودن

برندسازی لاکچری در رابطه قیمت و تاثیرگذاری، به راحتی قابل فهم است. بهتربودن یعنی کیفیت بیشتر و کیفیت چیزی مرتبط با کارایی است.درست نیست؟ دست‌کم سه کاربرد برای کلمه «کیفیت» وجود دارد: بنا به تعریف

برند و شاخص‌های آن
برندسازی

برند و اصطلاحات پرکاربرد برند‌سازی چیست؟

برند وشاخص‌های موفقیت آن تصویر برند (Brand Image) به مفهوم نگرش مشتریان نسبت به برند که بر پایه‌ی تداعیات ذهنی آن‌ها نمود می‌یابد. به بیان دیگر تداعیات ذهنی از برند، سایر گره‌های اطلاعاتی مرتبط با

لاومارک
برندسازی

تفاوت علامت تجاری و lovemark

تفاوت علامت تجاری و lovemark چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که در عصر جدید ما در حال تغییرات بزرگی هستیم، تغییراتی که نوع معاملات و اطلاعات را دگرگون ساخته است. باید

برند معتر
برندسازی

برند معتبر دارای چه ویژگی هایی است؟

برند معتبر بودن، الزاماً با گران قیمت بودن یکسان نیست از مردم در مورد یک برند ساعت بپرسید. بسیاری از آنها برای شما از رولکس نام خواهند برد. بپرسید که برند موفق در صنعت تیغ

برند و برند سازی
برندسازی

برند و برندسازی از کجا شروع شد

سال‌ها پیش، انجمن بازاریابی آمریکا، برند را به این صورت تعریف کرد که:برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از این‌ها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر

برندسازی

هفت نگاه مختلف در شیوه برندسازی

هفت نگاه مختلف در بحث تحلیل برند و شیوه برندسازی وجود دارد: نگاه اقتصادی به تعریف برند و شیوه برندسازی این همان نگاهی است که حسابدارها و مدیران مالی به برند دارند. برند برای آنها