خانه آموزش برندسازی پرسونال برندینگ چیست؟ و اصول ایجاد آن

پرسونال برندینگ چیست؟ و اصول ایجاد آن

فهرست مطالب

پرسونال برندینگ
زمان مطالعه 3 دقیقه

پرسونال برندینگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا بدانید که شما حالا هم یک برند شخصی دارید و آن حرفی است که مردم درباره شما می‌گویند.

دلایل اهمیت پرسونال برندینگ

۱. شهرت و اعتبار یا همان پرسونال برندینگ شما به اندازه‌ی همه‌ی کارهایی که در واقعیت انجام می‌دهید، در زندگی شما موثر است.

۲. پیشفرض‌های اولیه درباره‌‌تان مثل چسب به شما می‌چسبد و به‌سختی تغییر می‌کند.

۳. بهترین راه و تنها راه حفظ اعتبارتان، انجام کارهایی است که به آنها افتخار می‌کنید.

در رابطه با پرسونال برندینگ ، اینکه دیگران درباره‌ی شما چه فکری می‌کنند، انتظارات‌شان از شما چیست و اطمینان آنها به باوری که به شما دارند، چیزهایی است که برند شخصی شما را می‌سازد.

ساده‌انگاری است اگر تصور کنید کار خوب بالاخره جایزه‌اش را که همان اعتبار است، کسب می‌کند. یک کار خوب تنها وقتی بیشترین ارزش‌آفرینی را ایجاد می‌کند که مردم به اعتبار و شهرت شما واقف باشند و آنها همیشه از طریق دیگران از برند شما مطلع می‌شوند، نه مستقیماً از خودتان!

پس منطقی است که به شکل‌گیری آبرو و اعتبار‌تان اهمیت بدهید. ولی به نظر من اگر تصمیم بگیرید که زمان زیادی را صرف کنید و با پشتکار، اقدام به ساختن شهرتی کنید که بهتر از خود واقعی‌تان است، به ورطه خطرناکی وارد شده‌اید.

پرسونال برندینگ

حتما سعی کنید رو راست باشید و سعی نکنید برای اینکه به شهرت برسید، دست به انجام هرکاری بزنید.

کسب اعتبار و شهرت نیازمند آن است که زمانی طولانی با آن ویژگی‌تان زندگی کرده باشید. چون شکل‌ گیری برند فرآیندی زمان‌بر است.

برای اینکه بتوانید در پرسونال برندینگ موفقیت بزرگی داشته باشید باید همیشه با مخاطب خود در ارتباط باشید. داشتن یک وبسایت حرفه‌ای برای متمایز بودن خیلی مفید است و موجب افزایش اعتبار برند شخصی شما می‌شود.

تنها استراتژی این است که خود واقعی‌تان باشید

با اینکه شبکه‌های اجتماعی، روز به روز تشخیص فاصله عمیق بین شهرت و واقعیت را برای مردم سخت‌تر و سخت‌تر می‌کنند ولی با این حال، بهترین و تنها استراتژی آن است که خودِ واقعی‌تان باشید یا به معنی دقیق‌تر، آنطور زندگی کنید که به مردم یاد داده‌اید از شما انتظارِ چنان سبک زندگی را داشته باشند.

پرسونال برندینگ شما تنها بواسطه کارتان نیست بلکه در اغلب موارد نتیجه‌ی سوگیری و انتظاراتی است که قبلا خودتان برای دیگران ایجاد کرده‌اید و به نمایش گذاشته‌اید. بله عادلانه نیست ولی واقعیت همین است. حال که چنین ساختاری حکم فرماست، هرکدام از ما توانایی آن‌را داریم که بیشترین سرمایه‌گذاری را روی فعالیت‌ها و رفتارهایمان برای رسیدن به حداکثر «چگونه دیده شدن توسط دیگران» بکند، حتی قبل از اینکه واقعا خودش واجد آنها شود.

خودتان اعتبار خود باشید

فراموش نکنید حالا و همیشه فقط به چیزی که واقعا در وجودتان دارید شهرت و اعتبار خواهید یافت و پایه‌ی اصلی پرسونال برندینگ شما خواهد بود.

اگر دوست دارید در مورد برندسازی و اصول ایجاد آن مطالب بیشتری یاد بگیرید حتما آموزش‌های برندسازی سایت ما را مطالعه کنید.

برند شخصی

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

ابوالفضل افضلی، یک متخصص برجسته در زمینه دیجیتال مارکتینگ و فروش است. او با استفاده از روش‌های پیشرفته و تحلیل دقیق بازار، به کسب‌وکارها مشاوره و آموزش می‌دهد تا در محیط رقابتی موفقیت بیشتری کسب کنند. وی با ارائه استراتژی‌های منحصربه‌فرد بازاریابی و فروش، به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند. تخصص و تجربه افضلی در زمینه استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و روش‌های موثر فروش، او را به یک منبع و مشاور قابل اعتماد تبدیل کرده است. با نگرش حرفه‌ای و تمرکز بر جزئیات، افضلی به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به نتایج قابل توجهی در جذب مشتریان، ارتقاء برند و افزایش فروش خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *