خدمات سئو سایت همراه با مشاوره رایگان

اگر دوست دارید از تمام رقبای خود پیشی بگیرید می‌توانید با دریافت خدمات سئو سایت میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید. و بیشتر از تمام رقبایتان محصولات و خدمات خود را بفروشید.

حالا چرا سئو این‌قدر اهمیت دارد؟ به دلیل اینکه اکثر کاربران قبل از خرید، در مورد کالا و خدمات موردنظرشان سرچ می‌کنند. اگر شما در صفحه اول گوگل باشید می‌توانید مشتریان زیادی جذب کنید. و در نهایت باعث می‌شود که میزان فروش شما حداقل 2برابر شود.

خدمات سئو و غلبه بر رقبا

خدمات سئو سایت برای استفاده از ارزانترین روش تبلیغات!

جذب مشتریان از طریق سئو خیلی ارزان‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است. اگر به دنبال رونق کسب‌وکارتان از طریق فروش اینترنتی هستید خدمات سئو سایت ارزان‌ترین روشی است که بازدهی بالایی هم دارد. ما چند سالی است که به عنوان ارائه دهنده خدمات سئو سایت یزد توانسته‌ایم به افراد زیادی کمک کنیم تا بدون هدر دادن پول برای تبلیغات مشتریان زیادی جذب کنند. امروز دیگر تبلیغات مثل گذشته تاثیر گذار نیست و همه توان پرداخت هزینه‌ی زیاد تبلیغات را ندارند. در یزد قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در یک مسیر پر رفت‌وآمد حدود 200 میلیون تومان است که در شهرهای دیگر مثل تهران این هزینه خیلی بیشتر است. پس بهتر است از قدرت سئو برای رونق کسب‌وکار خود استفاده کنید.

قبل از آنکه سئو سایت خود را به یک مجموعه واگذار کنید لازم است آشنایی مختصری در مورد سئو سایت داشته باشید. به همین دلیل یک آموزش رایگان سئو برای شما آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

گوگل چگونه شهرت سایت شما را تشخیص می‌دهد؟

ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که چه عاملی باعث می‌شود افراد مشهور شوند. دلیل شهرت اکثر افرادی که شما می‌شناسید این است که دیگران در مورد آن‌ها حرف می‌زنند.  و هر چه تعداد افرادی که در مورد آنها صحبت می‌کند بیشتر شود آنها مشهورتر می‌شوند. برای مشهور شدن یک وب‌سایت هم همین قضیه است صادق است. گوگل هم برای اینکه متوجه شود دیگران درباره شما چه می‌گویند. لینک‌های را که سایت‌های دیگر به سایت شما داده‌اند بررسی می‌کند. پس هرچه لینک بیشتری به سایت شما داده شود شهرت شما نزد گوگل بالاتر می‌رود و اعتبار شما افزایش خواهد یافت.

تاکنون متوجه شده‌اید که لینک‌ها نشان‌دهنده میزان شهرت شما در موتورهای جستجو و به‌خصوص گوگل است. اما ارزش تمام لینک‌ها یکسان نیست. هر چه سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند دارای موضوعات مرتبط‌تری با شما باشند اعتبار آن لینک‌ها بیشتر است. اما اگر بخواهیم از دید تخصصی به این موضوع نگاه کنیم لینک‌هایی که از صفحات دارای page authority(PA) بالاتر و domain authority(DA) باشد ارزش و اعتبار بیشتری دارد.

انواع لینک داخلی

لینک‌های داخلی به ۲ دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شود:

۱) لینک محتوایی: این لینک‌ها داخل منطقه content area در سایت قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها ازنظر گوگل طبیعی‌تر هستند و اعتبار بیشتری دارند.

۲) لینک ساختاری: این لینک‌ها در header, footer و sidebar سایت قرار می‌گیرند. این لینک‌ها در اکثر صفحات سایت تکرار می‌شوند.

خدمات سئو سایت یزد

از تگ‌ها غافل نشوید

لینک های نوفالو (nofollow)

لینک های نوفالو لینک هایی هستند که تاثیری روی رنگینک سایت شما ندارد. اینها معمولاً در قسمت نظرات سایت به کار می رود. از لحاظ ساختاری لینک نوفالو به این صورت ایجاد می‌شود که به تک a مقدار rel=”nofollow” می‌دهند. (این یک کد html است). پس سعی کنید که به دنبال ایجاد لینک‌های فالو برای سایت خود باشید نه لینک‌های نوفالو چون برای سئو ارزشی ندارد.

متاتگ keyword

از متاتگ keyword برای نشان دادن کلمات کلیدی مهم سایت به موتورهای جستجو استفاده می‌شود. اما اکنون دیگر تاثیر مستقیمی در سئو ندارد. اما هنوز بعضی از سایت ها از آن استفاده می‌کنند. اگر شما در حال تحقیق کلمات کلیدی در سایت رقیب هستید می‌تواند در صفحه مورد نظر سایت با زدن کلیدهای ctrl+u از روی کیبورد ساختار html این صفحه را مشاهده کنید و با جستجو کلمات کلیدی را پیدا کنید.

متاتگ description

از این متاتگ برای دادن توضیحات کوتاه به موتورهای جستجو استفاده می‌شود. محتویات این بخش زمانی که شما عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنید در زیر عنوان سایتتان دیده می‌شود. ازلحاظ موتورهای جستجو این تک ضروری است اگر خودتان را قرار ندهید قسمتی از متن سایتتان به‌جای آن در نتایج جستجو ظاهر می‌شود که توصیه می‌شود حتماً خودتان متن مناسب‌تری را در این قسمت قرار دهید.

اسنیپت را بشناسید!

به هر نتیجه سرچ، یک اسنیپت (snippet) گفته می‌شود. در هر صفحه جستجو ۱۰ اسنیپت نمایش داده می‌شود.

هر اسنیپت دارای سه بخش اصلی می‌باشد:

title: عنوان یا title متنی است که به رنگ آبی در نتیج جستجو نمایش داده می‌شود. نکته جالب این است که شما می‌توانید با پلاگین‌های سئو مثل yoast این عنوان را تغییر دهید که همان عنوان مقاله نباشد. یعنی این عنوان دارای کلمات کلیدی باشد و عنوان مقاله بر اساس copyrighting نوشته‌شده باشد تا وقتی‌که افراد آن را در سایت شما مقایسه می‌کنند ترغیب شوند روی آن کلیک کنند.

URL: همان آدرس صفحه یا لینک صفحه می‌باشد

meta description: این توضیحات کوتاه هم به‌طور پیش‌فرض از متن مقاله شما به‌طور اتوماتیک انتخاب می‌شود اما شما می‌توانید با افزونه yoast متن دلخواه خود را قرار دهید به‌طوری‌که شامل کلمات کلیدی باشد. چون در سئو رتبه بهتری می‌گیرید و افراد با خواندن این متن ترغیب می‌شوند روی آن کلیک کنند و وارد سایت شما شوند.

شما می‌توانید به اسنیپت های خود چیزهای دیگری مثل rating هم اضافه کنید که به این اسنیپت‌ها، rich snippet می‌گویند.

عوامل تأثیرگذار در سئو متن

رعایت فاصله بین پاراگراف‌ها و منظم بودن متن‌ها

تکرار کلمات کلیدی اصلی در متن به‌طوری‌که هم در ابتدایی مطلب شما هم در انتهای آن کلمه کلیدی وجود داشته باشد.

مناسب بودن سایز فونت برای خوانایی بیشتر

استفاده از فونت‌های استاندارد وب مثل ایران سنس و ایران یکان

لینک دادن به سایر مطالب مرتبط

بولد کردن قسمت‌های مهم مطلب و استفاده از رنگ‌های مختلف

قرار دادن عنوان برای هر پاراگراف با تکه‌های h2 و h3

عوامل مهم در بهینه‌سازی تصاویر

کاهش حجم تصاویر برای بارگذاری سریع‌تر

استفاده از تگ alt تصویر برای نوشتن کلمه کلیدی مرتبط با تصویر

استفاده از تصاویر باکیفیت 

افزایش سرعت سایت

ابزارهای تست سرعت سایت

با استفاده از سایت‌های زیر می‌توانید از سرعت سایت خود آگاه شوید.

Pingdom.com

GTmetrics.com

Loadimpact.com

به‌طورکلی سه روش برای جذب مخاطب وجود دارد!

۱) سئو: این روش ارزان‌ترین راه موجود است.

۲) تبلیغات: شامل تمامی روش‌های تبلیغات می‌شود که شما باید بابت آن پول پرداخت کنید.

۳) رسانه‌های اجتماعی: از مهم‌ترین رسانه‌های اجتماعی می‌توان اینستاگرام را نام برد که از طریق قرار دادن لینک در استوری آن می‌توان افراد زیادی را به سمت سایت هدایت کرد. گزینه بعدی تلگرام است که خودتان می‌توانید کانال یا گروه تشکیل دهید و هم اینکه می‌توانید از طریق گروه‌هایی که به آن دسترسی دارید افراد را به سمت سایت‌تان هدایت کنید.

سئو چیست؟

کلمه SEO مخفف search engine optimization می‌باشد که به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

ما موتورهای جستجوی زیادی مانند bing, yahoo و ask داریم اما محبوب‌ترین موتور جستجو گوگل است. پس هدف ما بهینه‌سازی سایت بر اساس معیارهای موتور جستجوی گوگل است. اگر ما سایتمان را برای گوگل بهینه کنیم در بقیه‌ی موتورهای جستجو هم نتیجه خوبی می‌گیریم. 

معمولاً مهم‌ترین دلیل ما برای سئو قرار گرفتن در نتایج غیر تبلیغاتی صفحه اول گوگل است. که موجب می‌شود ترافیک قابل‌توجهی به سمت سایت هدایت شود بدون آنکه شما مجبور شوید هزینه بابت آن پرداخت کنید.

فرآیند سئو به دو بخش زیر تقسیم می‌شود:

سئو on page: این بخش شامل کارهایی می‌شود که داخل سایت انجام می‌دهیم.

سئو off page: این بخش شامل کارهایی می‌شود که خارج از سایت انجام می‌دهیم.

متأسفانه خیلی از آموزش‌هایی که در مورد سئو وجود دارد فقط چند تکنیک به شما یاد می‌دهد اما اگر هدف شما از سئو، گرفتن نتایج عالی است باید با ساختار موتورهای جستجو و هدف آنها آشنا باشید تا بتوانید خودتان بهترین روش مناسب برای سئو سایتتان را انتخاب کرده و آن را به‌کارگیرید. 

خدمات سئو سایت

اجزای اصلی موتور جستجو

۱) خزنده (crawler): وظیفه خزنده گردش در سایت‌های مختلف و جمع‌آوری داده‌ها می‌باشد. که این داده‌ها شامل عناوین، متن‌ها، لینک‌ها و… می‌باشد. معمولاً وقتی خزنده وارد یک سایتی می‌شود در آن صفحه لینک‌ها را بررسی می‌کند و بعد دوباره از طریق آن لینک‌ها وارد صفحات دیگری می‌شود و محتوای آنها را هم نیز بررسی می‌کند و اگر بازهم در آن صفحات لینک‌های غیرتکراری باشد آن‌ها هم به همین منوال بررسی می‌شود. البته بعضی هم به جای خزنده به آن عنکبوت می‌گویند. Spider یا عنکبوت وظیفه جمع‌آوری اطلاعات از سایت‌های مختلف را به عهده دارد. 

البته باید به این نکته توجه کنید که crawler این‌طور نیست که فقط یک بار به صفحه‌ای از سایت شما سر بزند بلکه به‌طور مداوم این کار را انجام می‌دهد و هرچه سایت فعال‌تر باشد و مطالب جدید به سایت اضافه شود فاصله زمانی بین خزش‌ها کمتر می‌شود.

۲) ایندکسر (indexer): اطلاعاتی که از سایت‌ها جمع‌آوری‌شده در دیتابیسی ذخیره می‌شود که به این عمل ایندکس کردن گفته می‌شود. یعنی موتور جستجو آن داده‌ها را دسته‌بندی و فهرست کرده است تا وقتی که شخصی عبارتی را در موتور جستجو وارد می‌کند خیلی سریع‌تر بتواند به آن دسترسی پیدا کند و به کاربر نمایش دهد.

۳) الگوریتم (algorithm): موتور جستجو رتبه‌بندی‌ها را توسط الگوریتم‌ها انجام می‌دهد تا بتواند بهترین مطالب را در رتبه‌های اول قرار دهد و با کسانی که قصد فریب موتور جستجو را دارند مقابله کند. پس محرمانه‌ترین چیز برای هر موتور جستجو الگوریتم‌هایش است. و نمی‌گذارد کسی آن‌ها را متوجه شود تا بعداً نتواند از آن سوءاستفاده کند.

خدمات سئو سایت بدون توجه به هوش گوگل معنی ندارد!

گوگل برای آنکه بتواند مرتبط‌ترین نتایج را نمایش دهد از کلمات مترادف و هم‌خانواده استفاده می‌کند. به‌طور مثال دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی مترادف هم می‌باشد. همچنین اگر شما در متنتان کلمات مدیر، مدیریت و مدیران را استفاده کنید گوگل متوجه می‌شود آنها باهم هم‌خانواده هستند. 

قسمت دیگری که در متن باید به آن توجه شود ارتباط معنایی است به‌طور مثال کلماتی مثل ورزش و سلامتی دارای ارتباط معنایی هستند. ارتباط معنایی مهم‌ترین بخشی است که شما هنگام نوشتن مطلب یا مقاله باید به آن توجه کنید چون تأثیر زیادی در سئو دارد.

ازلحاظ جستجو مفرد یا جمع بودن کلمات با یکدیگر فرق دارد. حتی ی عربی (با دو نقطه زیر) با ی فارسی تفاوت دارد.

زمان فعل‌های گذشته، آینده و حال هم در گوگل از هم تفکیک می‌شود. 

اما شاید این سؤال برای شما پیش بیاید گوگل چگونه به ادبیات مسلط شده است اما نکته جالب اینجاست که گوگل به ادبیات مسلط نیست آیا فقط با بررسی تعداد زیادی مطلب آنچه را که بیشتر توسط دیگران استفاده‌شده به‌عنوان ساختار درست در نظر می‌گیرد.

با توجه به این مطالب می‌توان نتیجه گرفت که نیازی نیست دقیقاً همان کلمه کلیدی که شما سرچ می‌کنید در مقاله وجود داشته باشد تا در رتبه ۱ قرار گیرد همین‌که ارتباط معنایی داشته باشد کافی است. حتی خیلی وقت‌ها شما برای یک کلمه کلیدی خاص سو می‌کنید اما در کلمه کلیدی دیگری نیز به‌طور اتوماتیک رتبه خوب می‌گیرد.

خدمات سئو سایت با تضمین 100 درصد!

خدمات سئو سایت یزد که ما در گروه افضلی به مشتریان ارائه می‌دهیم حاصل سال‌ها تجربه و انجام تست‌های مختلف است. ما با انجام تحقیقات گسترده توانسته‌ایم روش‌هایی را کشف کنیم که با انجام آن می‌توانیم شما را در کلمه‌ی کلیدی مورد نظرتان صفحه اول گوگل بیاوریم. وقتی شما در صفحه‌ی اول گوگل باشید باعث می‌شود بیش از 1000 نفر از سایت شما بازدید کنند.

هدف گوگل را بشناسید

گوگل بزرگ‌ترین هدف خود را «سازماندهی اطلاعات جهان و در دسترس و مفید ساختن آن برای همه» قرار داده است.

پس شما باید سعی کنید مفیدترین محتوا را تهیه کنید و در سایتتان قرار دهید تا گوگل آن را برای نمایش در صفحه اول انتخاب کند. و هرچقدر کیفیت آن مطلب بالاتر باشد و ارتباط بیشتری با متن سرچ شدن داشته باشد سایت شما رتبه بالاتری کسب می‌کند.

اگر شما فقط همین یک نکته را هم در تولید محتوا رعایت کنید قطعاً نتیجه خوبی می‌گیرید.

گوگل همواره تلاش کرده مرتبط‌ترین نتایج را نمایش دهد و با فعالیت‌های اسپم مبارزه می‌کند تا برای کاربرانش تجربه‌ی لذت بخشی را خلق کند. می‌دانید چرا؟ چون گوگل اگر نتواند این کار را به بهترین نحو انجام دهد کاربران دیگر از گوگل استفاده نخواهند کرد و گوگل دیگر نمی‌تواند تبلیغات نمایش دهد و از طریق آن کسب درآمد کند.

یک نکته طلایی سئو

کلمه کلیدی برای سئو

اگر دوست دارید وب‌سایت خود را کاملاً بهینه کنید، برای هر کلیدواژه فقط یک صفحه را سئو کنید.

اگر شما کلمه کلیدی پرسونای مشتری را برای سئو انتخاب کرده‌اید فقط یک صفحه شما باید با این کلمه سئو نشود نه این شما همین یک کلمه را در چند صفحه سئو کنید. مثلاً یک‌بار این کلمه را برای مقاله و یک‌بار برای پست یا … سئو کنید اشتباه است. و برای سایر صفحات دیگر با کلمات کلیدی مشابه سئو می‌کنیم.

چگونه سریع‌تر رتبه بگیرید؟

اگر وب‌سایت شما جدید است و قصد دارید که گوگل آن را بررسی کند باید به سایت https://search.google.com/search-console (سرچ کنسول) مراجعه کنید و URL یا آدرس سایت خود را ثبت کنید. البته این کار الزامی نیست اما اگر می‌خواهید فرایند ثبت سایت شما در گوگل سریع‌تر شود این کار را انجام دهید وگرنه پس از مدتی این کار توسط خود گوگل انجام می‌شود که ممکن است یک ماه طول بکشد. البته می‌توانید برای افزایش اعتبار سایتتان از یک سایت دارای اعتبار و پربازدید لینکی به سایت خود بدهید. چون خزنده‌های گوگل آن سایت را مداوم بررسی می‌کند.

از مهم‌ترین معیارهایی که گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند سرعت بارگذاری سایت، کیفیت محتوا، خوانایی مطالب و لینک‌ها می‌باشد. خوانایی شامل تعداد مناسب کلمات یک جمله و طول یک پاراگراف و موارد دیگر می‌شود.

مردم وقتی در گوگل جستجو می‌کنند دنبال چه چیزی هستند؟

۱) آموزش برای حل مشکلشان

۲) یافتن آدرس سایت با جستجوی نام برند

۳) بررسی و مقایسه پیش از خرید

۴) سرگرمی مثل یافتن بهترین فیلم

۵) خرید

هدف از جستجو در گوگل

راهکار قرارگیری در صفحه اول گوگل

برای اینکه بتوانید خود را در صفحه‌ای اول گوگل قرار دهید باید کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید. آن کلمه کلیدی باید با آن چیزی که افراد در گوگل در مورد آن سرچ می‌کنند مطابقت داشته باشد. همچنین باید با نوع خدمات یا محصولاتی که شما ارائه می‌دهید همخوانی داشته باشد.

نیاز نیست تمامی صفحات شما در گوگل در صفحه اول باشد فقط کافی است ۱۰ تا از بهترین صفحات سایت خود را انتخاب کنید و آن را بهینه‌سازی کنید تا در صفحه اول گوگل قرار گیرد. همچنین افزونه yoast هم گزینه‌ای دارد که می‌توانید با زدن تیک آن مقاله اصلی را تعیین کنید. با تیک زدن این گزینه پیشنهاداتی برای ارتقا صفحه به شما داده می‌شود.

یکی از پیشنهادات این است که از صفحات دیگر سایتتان به آن مقاله اصلی لینک دهید. یا آنکه از منو یا فوتر سایت مستقیم به آن صفحه لینک دهیم تا گوگل متوجه شود آن صفحه‌ی خاص، اهمیت بالایی دارد.

اگر کلمه کلیدی آن مقاله اصلی «طراحی سایت» است دیگر نباید از آن کلمه کلیدی به سایر صفحات لینک داد. چون این کلمه کلیدی اصلی آن مقاله است و گوگل را دچار شک می‌کند که ممکن است این صفحه اصلی نیست. زیرا اگر این صفحه اصلی بود که دیگر نباید لینک با کلمه کلیدی اصلی به صفحه دیگری داده می‌شد. اما اگر با کلمه کلیدی «طراحی سایت خبری» به صفحه طراحی سایت خبری لینک دهیم دیگر اشکالی ندارد.

در صفحات مقاله اصلی کلمات کلیدی اصلی را به خود همان صفحه لینک می‌دهیم. شاید این کار تأثیر مثبتی در سئو نداشته باشد اما زمانی که فردی مقاله شما را در سایتش کپی می‌کند آن موقع این لینک با کلمه کلیدی اصلی یک لینک خارجی باکیفیت برای صفحه شما محسوب می‌شود.

صفحه اول گوگل

رازهای سئو حرفه‌ای!

نکته‌ای که در این بخش باید به آن توجه کرد این است که هرچه منو گزینه‌های کمتری داشته باشد بهتر است. و اگر تعداد دسته‌بندی محصولات شما زیاد است بهتر است در منو فقط عنوان دسته اصلی را قرار دهید. وقتی‌که مخاطب روی آن کلیک کرد وارد صفحه‌ای شود که در آن زیر دسته‌ها قرار دارد. بعد مخاطب می‌تواند روی آن زیر دسته کلیک کند و وارد صفحه‌ی محصولات آن دسته شود.

در مورد دسته‌بندی مقالات باید تا جای ممکن سعی کرد تا تعداد دسته‌ها کم باشد چون سایت تخصصی‌تر به نظر می‌رسد. نکته‌ای مهم که در دسته‌بندی باید به آن توجه کرد این است که تعداد پست‌های هر دسته تقریباً یک اندازه باشد. مثلاً این‌طور نباشد که در یک دسته ۵۰ تا پست باشد و در دسته دیگر فقط ۵ پست. چون ازنظر گوگل این نوع ساختار سایت افتضاح است. پس به‌هیچ‌عنوان نگذارید تعداد پست یک دسته ۲ برابر تعداد پست دسته دیگر شود.

موقع نام‌گذاری دسته‌ها هم از کلمات کلیدی‌ای استفاده کنید که میزان جستجوی خوبی دارد.

در مقالات از tagها استفاده کنید چون باعث لینک دادن مطالب مرتبط به یکدیگر می‌شود. حتی اینستاگرام هم برای تشخیص موضوعات مرتبط هشتگ ها را به وجود آورده است.  در سایت هم وقتی افراد روی tagها کلیک می‌کنند می‌توانند مطالب مرتبط را مشاهده کنند. پس سعی کنید همیشه تعداد مطالب هر tag بیشتر از یک مطلب باشد.

سئو ساختاری سایت را جدی بگیرید!

اولین قدم سئو، بهینه‌سازی ساختاری سایت است! اگر نیاز به یک سایت حرفه‌ای دارید که سئو ساختاری در آن رعایت شده باشد به صفحه طراحی سایت در یزد مراجعه کنید.
چه سایت‌هایی که با محتوای خوب در اعماق صفحات گوگل دفن شده‌اند! فقط به خاطر اینکه سرعت بارگذاری سایتشان زیاد بوده و سئو ساختاری را نادیده گرفته بودند. اگر این سایت‌ها در صفحه اول گوگل می‌آمدند محتوای آن‌ها توسط افراد بیشتری مشاهده می‌شد و قطعاً درآمد بالایی کسب می‌کردند. اما حیف که فقط زمان‌شان را تلف‌کرده‌اند و هیچ‌کس نمی‌تواند به مطالب آن‌ها دسترسی پیدا کند. سایتی که سئو ساختاری نشده باشد درست مثل این می‌ماند که دور چیزی دیوار بتنی کشیده باشید. حتی اگر چیز باارزشی هم داخل دیوارهای بتی قرار داشته باشد بازهم افراد از آن آگاهی نخواهند یافت. بیایید با کمک هم سایتتان را از گمنامی نجات دهیم…

اعتبار و فروش زیاد زمانی حاصل می‌شود که دیگر گمنام نباشید و افراد زیادی شما و محصولات یا خدماتتان را بشناسند.

یکی از قسمت‌های مهم خدمات سئو سایت یزد این است که ما رقبای شما را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم و به شما گزارش آن را ارائه می‌دهیم. همچنین به شما راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که می‌توانید از رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشید و در رقابت برنده شوید.

ما قبل از آنکه فرآیند ارائه خدمات سئو سایت را آغاز کنیم به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم تا نیاز شما را متوجه شویم و راهکار مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بعد اگر راهکار ما مورد تأیید شما بود فرایند سئو سایت را آغاز کنیم.

معمولاً تأثیرات اولیه سئو بعد از 45 روز مشخص می‌شود. اما در کلمات کلیدی با رقابت بالا این زمان بیشتر است.

بله، ما تاکنون بیش از ۱۵۰ کلمه کلیدی اصلی و بیش از ۱۰۰۰ کلمه کلیدی وابسته را به صفحه گوگل آورده‌ایم. پس سایت شما هم پس از مدتی در صفحه اول نتایج گوگل قرار خواهد گرفت.

اگر تخصص کافی درزمینه سئو دارید می‌توانید خودتان به‌تنهایی سایتتان را سئو کنید. اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که تهیه‌ی ابزارهای آنالیز سئو مثل moz، ahrefs و… برای پروژه شخصی با توجه به قیمت بالای آن و پرداخت دلاری اصلاً به‌صرفه نیست.

از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در سئو، سرعت بارگذاری سایت است. تمام سایت‌هایی که توسط گروه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ افضلی طراحی می‌شود کاملاً بهینه‌سازی شده است و در کمترین زمان ممکن لود می‌شود.

قیمت خدمات سئو کاملاً به کلمه کلیدی انتخابی و تعداد رقبای شما بستگی دارد. در جلسه مشاوره رایگان پس از بررسی اولیه قیمت به شما ارائه خواهد شد.

ازآنجایی‌که مهم‌ترین بخش سئو داشتن محتوای باکیفیت و عالی است. درصورتی‌که نیاز به تولید محتوای اختصاصی داشته باشید می‌توانید به ما سفارش دهید تا برای شما علاوه بر سئو، تولید محتوا هم انجام دهیم.

موفق‌ترین افراد آنهایی هستند که زود اقدام می‌کنند

درست است که سئو ارزان‌ترین روش برای جذب مخاطبان جدید است اما شما برای موفقیت باید استراتژی قدرتمندی برای سئو سایت داشته باشید. خدمات سئو سایت گروه افضلی به شما کمک می‌کند که بودجه‌ی تبلیغاتی خود را هدر ندهید و بتوانید مشتریان و فروش خود را افزایش دهید.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که هرچه زودتر فرآیند سئو سایت خود را آغاز کنید می‌توانید با صرف هزینه کمتر نتایج بهتری بگیرید. تأخیر در شروع سئو موجب می‌شود تا شما از رقبای خود عقب بمانید و مجبور شوید هزینه‌های زیادی را برای جبران پرداخت کنید پس توصیه می‌شود همین امروز برای دریافت خدمات سئو سایت اقدام کنید.

دریافت مشاوره رایگان سئو

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خدمات سئو سایت فرم  زیر را تکمیل کنید.