تکنیک ZOPA چیست؟ زوپا به معنای “منطقهٔ ممکنه توافق” (Zone of Possible Agreement) است و در فرآیندهای مذاکره و فروش مورداستفاده قرار میگیرد. این تکنیک به اختصار به “ZOPA” معروف است. منطقهٔ ممکنه توافق، بازهای
قیف فروش (Sales Funnel) یک مدل تصویری است که مراحل پیشفروش، فروش و پس از فروش را نشان میدهد. این مدل نشان میدهد که چگونه مشتریان از لحظه شناخت محصول یا خدمات شما تا خرید
بانک اطلاعاتی مشتریان به سازمان امکان میدهد تا اطلاعات شخصی و تاریخچه خرید مشتریان را دریافت و تحلیل کند. این اطلاعات به سازمان کمک میکند تا الگوها و روندهای رفتاری مشتریان را شناسایی کرده و