عامل اصلی شکست استارتاپها چیست؟
عامل اصلی شکست استارتاپها اشتباهی است که در ذهن صاحبان آنها ریشه کرده است. تصور اشتباه در استارت آپها این است که محصول بهتر در جدال بازاریابی برنده خواهد شد. پشت این طرز فکر صاحبان
عامل اصلی شکست استارتاپها اشتباهی است که در ذهن صاحبان آنها ریشه کرده است. تصور اشتباه در استارت آپها این است که محصول بهتر در جدال بازاریابی برنده خواهد شد. پشت این طرز فکر صاحبان
پرسونای مشتری چیست؟ برای پاسخ به این سوال آن را از دو جنبهی روانشاسی و بازاریابی بررسی میکنیم. آقای کارل یونگ برای اولین بار اصطلاح پرسونا را خلق کرد و از آن به عنوان «نقاب
برندسازی لاکچری در رابطه قیمت و تاثیرگذاری، به راحتی قابل فهم است. بهتربودن یعنی کیفیت بیشتر و کیفیت چیزی مرتبط با کارایی است.درست نیست؟ دستکم سه کاربرد برای کلمه «کیفیت» وجود دارد: بنا به تعریف
برند وشاخصهای موفقیت آن تصویر برند (Brand Image) به مفهوم نگرش مشتریان نسبت به برند که بر پایهی تداعیات ذهنی آنها نمود مییابد. به بیان دیگر تداعیات ذهنی از برند، سایر گرههای اطلاعاتی مرتبط با
تفاوت علامت تجاری و lovemark چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که در عصر جدید ما در حال تغییرات بزرگی هستیم، تغییراتی که نوع معاملات و اطلاعات را دگرگون ساخته است. باید
برند معتبر بودن، الزاماً با گران قیمت بودن یکسان نیست از مردم در مورد یک برند ساعت بپرسید. بسیاری از آنها برای شما از رولکس نام خواهند برد. بپرسید که برند موفق در صنعت تیغ
چرا باید لوگو را ثبت کنیم ؟ این سوالی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. اما ممکن است بدون توجه به مزیت های لوگو و ثبت علامت تجاری تصمیم گرفته باشید
سالها پیش، انجمن بازاریابی آمریکا، برند را به این صورت تعریف کرد که:برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر
هفت نگاه مختلف در بحث تحلیل برند و شیوه برندسازی وجود دارد: نگاه اقتصادی به تعریف برند و شیوه برندسازی این همان نگاهی است که حسابدارها و مدیران مالی به برند دارند. برند برای آنها
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه طراحی سایت و دیجیتال مارگتینگ افضلی میباشد.